- Home
- Vedení účetnictví
Vedení účetnictví
VEDENÍ ÚČETNICTVÍ
Vedení účetnictví pro všechny
Hledáte profesionální řešení pro vedení účetnictví? Ušetřete čas i starosti a svěřte tuto agendu do rukou odborníků. Nabízíme komplexní služby šité na míru Vašim potřebám.
Klienti mají navíc přístup do našeho systému, kde mohou sledovat veškeré dění ve svém účetnictví, komunikovat s účetní, sdílet soubory a mnoho dalších funkcí, které Vám ušetří práci, abyste se mohli věnovat Vašemu podnikání. Nabízíme možnost párování platebních transakcí, což ušetří čas a minimalizuje chyby. Dále zajišťujeme automatické vytěžování faktur a digitální archiv s automatizovanými procesy pro ještě větší pohodlí.
To vše a ještě více můžeme nabídnout za rozumné ceny. Naše cenová politika je flexibilní a odpovídá Vaší velikosti a potřebám. Vždy víte za co platíte, bez skrytých poplatků.
Proč si vybrat právě nás a co naše služby zahrnují?
- Včasné zpracování kompletního účetnictví pro firmy a OSVČ
- Zpracování daňového přiznání
- Hlášení DPH, Kontrolní hlášení, Souhrnné hlášení
- Zastupování na úřadech
- 24/7 přístup do účetního systému odkudkoliv pro kompletní přehledy, stačí připojení k internetu
- Propojení s Vaší bankou a automatické párování
- Cloudový archiv dokumentů v ceně poplatku
- Automatické přijímání a vytěžení faktur (i bez přihlášení do systému můžete e-mailem rychle přeposlat naší účetní doklady přímo do našeho systému)
- Možnost automatického napojení na iDoklad nebo Fakturoid
- Rozsáhlé možnosti a automatizace díky dalším API napojení
- Vystavení a odesílání faktur přímo z našeho systému
Nezávazná cenová nabídka
Pokud Vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat přes on-line formulář.
Poptávka & CeníkZahrnuté služby
-
Zastoupení na úřadech
-
Elektronická podání
-
Odesílání a příjem faktur
-
Párování banky
-
API řešení
-
Zabezpečení
Nechďte tam, kam nemusíte
V případě potřeby jsme schopni Vás zastoupit na úřadech, protože věříme, že Vaše podnikání nepočká.
Poptávkový formulář
Doba papírová skončila
V dnešní době není potřeba skladovat tisíce dokladů, vše jde zdigitalizovat a pohodlně řešit elektronickou formou. Všechna podání se realizují elektronicky. My Vám s tím pomůžeme!
Poptávkový formulář
Odesílání a příjem faktur
Vydané faktury můžeme vystavovat a odesílat přímo z programu. Naopak přijaté je možné systémem automaticky vytěžit, což šetří čas a minimalizuje chybovost. Navíc je k dispozici online archiv všech dokladů, takže neztratíte přehled.
Poptávkový formulář
Párování banky
Umožňujeme našim klientům automatické párování bankovních pohybů u většiny českých bank. Toto řešení automatizuje procesy a ušetří mnoho času, abyste se mohli věnovat tomu důležitému - Vašemu podnikání.
Poptávkový formulář
Automatizace & Digitalizace
Věříme, že nechcete trávit čas nad manuálními úkony a chcete se naplno věnovat svému podnikání. Proto dokážeme nabídnout mnoho forem automatizace, které Vám uvolní ruce a ušetří mnoho času. Dokážeme hromadně importovat doklady, platby a také automaticky párovat.
Poptávkový formulář
Bezpečnost na prvním místě
Doklady můžete sdílet přímo s účetní na cloudové řešení našeho systému. Máte k nim neustálý přístup a můžete účetní psát požadavky, které Vás napadnou. Všechny požadavky jsou evidovány a vy vidíte průběh jejich řešení nebo si můžete prohlédnout i ty vyřešené na jednom místě. Veškeré naše systémy jsou zabezpečeny a splňují nejvyšší požadavky na zabezpečení.
Poptávkový formulář
© Copyright 2025 P&T Europe Services s.r.o.

Máte zájem o naše služby? Kontaktujte nás telefonicky nebo prostřednictvím formuláře pro nezávaznou nabídku. Nebo si sjednejte schůzku online, či osobní.
+420 704 016 660
Poptávka & Ceník Sjednat schůzku