- Home
- Outsourcing mezd
Outsourcing mezd
outsourcing mezd
Nechte mzdy na nás
Kompletní seznam služeb, které od nás dostanete v rámci externího zpracování mzdové agendy (nebo také outsourcing mezd). K zpracování mezd můžeme také poskytnout doplňkové moduly jako je bezpapírové HR, zaměstnanecký portál, online podpis Prohlášení poplatníka nebo ročního zúčtování daně, docházkový systém, služební cesty a další.
Co můžete od našeho zpracování mezd čekat?
- Kompletní a včasné zpracování měsíčních mezd externě (outsourcing mezd)
- Výpočet mezd, odvodů pro sociální pojištění a zdravotní pojišťovny
- Odesílání souborů pro zdravotní pojišťovny, sociální správu
- Výplatní pásky - Elektronicky nebo v Zaměstnaneckém Portálu
- Výstup do účetnictví, rekapitulace a mnoho dalších sestav dle přání klienta
- Platební soubory pro bankovní klienty
- Zpracování eNechopenek
- Realizace zákonných srážek - exekuce, insolvence, výživné
- Lustrace insolvenčního rejstříku
- Generování předpřipravených smluv
- Optimalizace mzdových podkladů
- Zpracování a výpočet ročního zúčtování daně
- Roční reporty, sestavy - Povinný podíl OZP, Roční vyúčtování srážkové a zálohové daně
- Statistické přehledy
- Pronájem bankovního účtu
- Vzdálené přístupy
Nezávazná cenová nabídka
Pokud Vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat přes on-line formulář.
Poptávka & CeníkDOPLŇKOVÉ MODULY outsourcing mezd
-
Zaměstnanecký portál
-
Daně elektronicky
-
Docházkový
systém -
Schvalovací
workflow -
Mzdové náklady
-
Služební cesty
Vše pro Vás a Vaše zaměstnance na jednom místě
Zaměstnanecký portál je základní modul, který zajišťuje širokou funkcionalitu a nástroje pro efektivní práci personalistů, managerů a zaměstnanců.
Modul je možné rozšířit o mnoho funkcí z pohledu personalistiky. A to například "Bezpapírové HR", "Nábor" a další.
Více informací o Zaměstnaneckém portálu naleznete zde.
Poptávkový formulář
Bez zbytečného tisknutí
Nechte své zaměstnance podepisovat "růžovku" a Žádost o roční zúčtování daně elektronicky. Je to rychlé a bez zbytečných nákladů na tisk.
Vzhled dokumentů je tak jak ho znáte, ale v elektronické podobě. Modul umožňuje i vkládání elektronických příloh, proces schvalování a navíc je vše zpětně dohledatelné.
Zaměstnanec má možnost si jednoduše zažádat o vystavení Potvrzení o zdanitelných příjmech.
Poptávkový formulář
Sledujte a plánujte časy zaměstnanců
Docházkový systém je důležitou součástí firem ke sledování pracovní doby a absencí svých zaměstnanců. Evidovat odpracovanou dobu je povinnost každého zaměstnavatele. Proto můžeme nabídnout modul Docházka.
Docházkový systém není napojen na terminály, proto je možné vyplnit výkaz odkudkoliv, kde máte přístup k internetu. Výhoda je, že výstupy z docházky se automaticky po schválení přenáší do mezd.
Docházka dokáže převádět přesčasy v rámci vyrovnávacího období, plánování směn, automatické generování, nepřítomnosti, schvalovací workflow, uzávěrky, tiskové výstupy a další.
Modul Docházka může být pouze součástí zaměstnaneckého portálu.
Poptávkový formulář
Jednoduché schvalování žádostí a dokumentů
Jednoduchá a bezpečná firemní komunikace. Využijte předdefinované šablony. Tvorba digitalizovaných procesů.
To vše a mnohem více Vám pomůže s digitalizací firemních procesů. Stavy můžete kontrolovat kdekoliv, kde je připojení k internetu.
Workflow má možnost schvalovat i žádosti o dovolenou nebo home office.
Poptávkový formulář
Srovnávejte a plánujte náklady na mzdy
Protože mzdy kolikrát představují největší náklady ve firmě, s modulem "Mzdové náklady" můžete plánovat čerpání mzdových prostředku na celý rok.
Vy si zvolíte, které mzdové položky se mají do plánu zahrnout.
Udělejte si simulaci navýšení mzdových nákladů. Tím si zajistíte výborný přehled i na následující období.
Poptávkový formulář
Pár kroků a máte hotovo
Vydáváte se na tuzemskou nebo zahraniční služební cestu? Je to jedno, cestovní příkaz nyní zvládnete vyplnit během pár okamžiků.
Proces schvalování si můžete nastavit. My zvládneme přepočet cizích měn a spoustu dalších věcí za Vás.
Vlastnosti modulu služební cesty je především, automatické generování cestovních náhrad, vkládání dokladů, práce s více měnami i časovými pásmy a přenos dat do účetnictví.
Poptávkový formulář
Užitečné odkazy
© Copyright 2025 P&T Europe Services s.r.o.

Máte zájem o naše služby? Kontaktujte nás telefonicky nebo prostřednictvím formuláře pro nezávaznou nabídku. Nebo si sjednejte schůzku online, či osobní.
+420 704 016 660
Poptávka & Ceník Sjednat schůzku